Friday 29 August 2008

Norge!!!

På onsdag var jeg og Anne på shopping i Edinburgh, det var koooonge!!! Selv om jeg beynner å bli ganske blakk! Jeg kjøpte en hette genser og en kul topp og litt slikt, og møtte mammaen og broren til Anne som var veldig hyggelige:) Vi fikk og sett de Skotske OL-heltenes hjemkomst (på en dobbeldekker fulgt av fotografer og tv-journalister). Artig.Richard jobba i Edinbrugh den dagen så han ble jo selvfølgelig med på toget tilbake. Så ble jeg nødt til å pakke bittelitt.
Torsdag reiste jeg med ryanair til Torp og så videre med buss til Oslo. Jeg sov på sofaen til pappa (for siste gang!). Det var koselig for vi satt og snakka samme en god stund før jeg kunne lege meg til å sove.
Fredag: Operasjon!
Tidlig morgen drog jeg til Ullevål og ble møtt av min kj're søsyer Hege som er Optikker og svert nyskjerrig på alt som har med øyet å gjøre. Hege fikk etter litt mas og snakk (for å vise at hun ikke er en total psyko som kunne ødelagt hele greia) lov til å se på. Jeg hadde da ikke noe valg og med kun lokal bedøvelse ble jeg for andre gang operert, denne gangen på høgre øyet. For dere som ikke vet hva jeg ble operert for søk på: Keratokonus (eller så var det Kerratokonus).
På vegen tilbake til Seljord var vi innom apotk, H&M og Armand (mitt søskenbarn) og hans kone (vanessa) og dere 14mnd gamle sønn (som jeg såg for 14mnd iden^^). Jeg var litt tåkete og trøtt og sov fra Kongsberg til Seljord, og videre på stuegulvet hjemme etter litt norsk mat, klemmer og snakk g bikkjeklem. Sjarm er verdens søteste hund! Hun kom og gav meg ett hundekyss (noe hun egentlig ikke gir så ofte). Jeg tror hun skjønte at jeg hadde det vondt.
Nå har jeg sovet litt og sitter på msn med en ganske trøt og sliten Richard som har vert på jobb i Edinburgh igjen. Savner han<3 Uansett: Ta kontakt! Jeg drar på torsdag:P

No comments: