Saturday 6 September 2008

***RIP***

Operasjonen gikk velykka og jeg fikk nye linser og kan se mye bedre, men lykken varte ikke lenge...

Torsdag morgen, før jeg drog tilbake til Skottland, etter å ha tatt en svert vanskelig besluttning avliva vi Sjarm. Antagelig det verste øyeblikket i mitt liv så langt. Det er det verste jeg har vert med på noen sinne.
Sjarm var verdens beste hund og min aller beste venn i 8år. Grunnen til at vi måtte avlive Sjarm var at hun på sine gamle dager begynte å få vondt her og der, og det var rett og humant å gjøre det nå før hun fikk det verre.

Til minne om Sjarm<3

"I miss you everyday
and every night
You where my hope,
my ray of light

A kiss goodbye
before you disappear
A blowing sound
It`s you I hear

The last breath linger
while your heart stops
I let my arms slip from you
While my tears drops

Your friendship and your love
I will always remember
and the wet pink snout
on my shoulder

You lie like an angel
dying in my arms
Your fur getting cold
Your eyes lose their stars

You came with a smile
and left with your love
I hope we meet again
in some place above*

Jeg kommer alltid til å savne deg Sjarm, elsker deg<3

********R.I.P*******

No comments: