Friday 22 August 2008

USS:P

U står for Universitet:
På mandag måtte man tidlig opp (og da var det godt å ha en going-to-be-pilot kjæreste som kan vekke en ordentlig!) og så var det tog og tog og buss og så var vi på Stirling University!!! Jeg kan ikke forklare hvor herlig det er der! Nydelig natur, genialt idrets anlegg og ikke mins: MITT UNIVERSITET! Til og med Richard måtte innrømme at det var nydelig der. Koster 1 pund med buss til Stirling -småbyen, men er ikke nødvendig å dra dit for skolen har allt av butikker og slikt. Blir nok en del turer for å dra på pub, klesshopping eller på veg til Glasgow, men skolen er rett og slett en liten by i seg selv. Som Kvitsund på en måte, bare friere, større og mer enn bare en kiosk^^ Jeg fikk og møte med en studie veileder som fortalte mer om selve studie på Stirling og jeg må ærligtalt innrømme at jeg gleder meg litt:P Men jeg er glad for at det ikke starter opp før 15. September:)

S står for Ski:P
På onsdag drog jeg, Richard, Richard og Anne på Xscape som har en innendørs ski og snowboard bakke:P Den var ikke så stor, men det var artig og jeg suste forbi så og si alle i bakken (siden jeg er litt mer vandt til de skummle fjellene i Norge). Uansett; etter 3 timer med skiing drog vi tilbake til Richards leilighet og såg film.

S står og for Skate:D
I går, altså torsdag, tok Anne og hanekam-Richard meg med for å skate, etter en shopping tur med bare meg og Anne, det var supermorro:D Haha, MEG på longboard liksom. Joda^^ Såg sikkert superdust ut, men var morro likevel. Etterpå henta vi min Richard og kjøpte nye warhammer modeller (Ringenes Herre modeller vel å merke) og så drog vi tilbake til leiligheten. Jeg og Anne som ikke er helt inn i Warhammer gamet var ivrige tilskuere i det terningene og modellene trillet veggimellom i stua og Richard vs: Richard LOTR var i gang. Jeg tror jeg begynner å forstå systemed med Warhammer, catchy ting det der. Jeg har jo og begynt å male modeller:D Har gjort 3 så langt: 1 wood elf, 2 av Haldir's Alve hær (som de alvene som kommer til unsetting for menneskene i Helmsdeep).

I dag skal jeg male litt mere modeller og hviss jeg er nogen lunde fornøyd med noen eller en av de skal jeg ha dem med i en utstillings konkurranse i Games Workshop i morra. LoL^^ Jeg er jo bare amatør, men i følge Richard of Richard er jeg bedre en hanekam-Richard.

Oh, *tørke av svette i panna* dette ble en lang blogg! Blogges videre med flere oppdateringer:) (Og jeg venter fortsatt på å få bildene i gang!)

3 comments:

Anonymous said...

Hei hei Marthe! hadde vore kjekt å sitt bilder frå kossan da ser ut der =)

Anonymous said...

Vet ikke hva jeg gjør mest, om jeg savner deg eller lengter til utlandet. Har fulgt bloggen din og kommer også til å fortsette å gjøre det.

Deg på longboard = LOL!
Kult og se at du trives der borte!

Take care and good luck!
Peace!

Klem fra Negertun-Kristian. ;o)

Flytteguri said...

Hei snuppeluppa!!!

Kan du logge deg på nettby, er litt info fra Ullevaal som vil ha deg straks!!
Kos og klem og kjempeklem!!!