Saturday 16 August 2008

Shoppoholiker!

Hei alle sammen^^ LoL. Veeel, tenkte det var på tide med en ny blogg post. Det har egentlig ikke skjedd så mye siden sist, men jeg har det da litt morro her. Jeg har blandt annet vert på kino ett par ganger og sett bla "Love Guru" som var helt konge:P
Jeg har og vert på shopping og shoppa varer verdt 200pund (2000NOK, men som ville kostet 3000NOK hadd jeg kjøpt dem i Norge). Jada..

Og så har jeg farga håret!!! Ohhh:P Nå er det nesten-svart i gjen selv om det skulle egentlig bli møøørke brun. men jeg liker det jeg^^

I går var jeg og Richard på en liiiten shopping runde igjen og vi var innom en genial butikk som heter RED5 der man får kjøpt utrolig mye fancy og morro:P Richard kjøpt ett lite fjernstyrt helikopter som er helt AWSOME og konge:P Og ett lite air-hockey bor. Nå er det skikkelig friends- stemning i leiligheten siden han som leier her (også kalt Richard) og har et lite helikopter. Jeg må innrømme at jeg blir litt skremt av å ha to helikoptere med turpo-ting spinnende rundt hodet mitt når jeg vet at ingen av pilotene har heeelt oversikten selv:S

Annet enn det så skjer det faktisk ikke så stort mye bortsett fra de små turene innom en pub eller lignende hvor ma får overraskende billig alkohol^^ Ikke at vi drikker så mye, men det er uansett BILLIG!

Akkurat nå har jeg leiligheten for meg selv siden Leie- Richard er hos kjæresten Anne, og min Richard er på spille kveld med jobben. Jeg tror jeg skal stikke ned og se på en av de nye DVD'ene mine eller tegne litt.
..Og jeg veit^^ Sorry for at det ikke er noen bilder oppe ennå, sliter litt med laptoppen og kamerafunksjoner og skal få flere bilder fra Anne (hvor bla man kan se den utrolig nice, grønne og absolutt KONGE mowhawken til leie-Richard:P)

Have fun go mad:P Blogges^^

No comments: