Monday 1 December 2008

***Winter ***

I dag hadde jeg min første in-class essay:P Syntest det gikk passe bra.
Mamma overførte litt penger så jeg fikk endelig kjøpt noe mat^^
OG SÅ SNØR DET!!! I'm so HAPPY!!!
Om 1 uke er det Sociology examen og etter det 2 mnd jule/vinterferie:D
Elsker snø<3<3<3
Har ikke så mye å si. Har stort sett vert lesing, lesing, lesing og litt venner og sånt.
på fredag hadde vi overraskelses-avskjeds-pub-crawl for Kyle som drar tilbake til America:( Vi kommer til å savne han sååå... han er som en Amerikans ung-julenisse^^
Ellers så savner jeg vakkre Norge, men ikke mer enn jeg trives her! Som jeg elsker dette landet:D
Snaiks!

2 comments:

Anonymous said...

Så bra at det gjekk bra på skolen. Misunner deg...=P

Solgunn said...

Hehe, d e godt å høyra at du trivst! Hadde våre litt kjipt viss ikkje;) Men eg håbe du tar deg tid t å komma t heimlande av å t iallefall ;P