Tuesday 25 November 2008

Whatta..?

Sorry for 'late entry' folkens! Den kjære dataen min fikk virus og har vert i seng i over 2 uker! Den started på penisilin kur i går og er derfor mye bedre nå.
Ikke stort mye har skjedd. Det var Rock Night tirsdag for 1 uke siden og jeg ble solgt som slave til James ^^ (for veldedighet selfølgelig). Det var morro! Slavedagen min er i morra:P da blir det Tesco shopping bæring og vaskedag. Hehe.
Ellers har jeg fått tilbake sociology stilen, vet ikke om jeg sa det i sist blogg, men jeg fikk en 2D der og:P Og på religion stilen fikk jeg 2E og er ganske fornøyd. Har akkurat levert in siste filosofi stilen og workshop report-en i sosiologi og har begynt lesing til eksamen. Er en 50min in class essay 1 desember (i religion) og en eksam den 9 desember og så har jeg ferie til 11 februar! WEEE!
Jeg var en tur til Glasgow for 1 uke siden og stod på longboard, morro var det! Innendørs ble jeg liksom mye tøffere (hvertfall med 6lag med beskyttere!).
Nå skal jeg i sengs for jeg har en laaang dag med jobbing i morra:D
Skal lage denne bloggen litt bedre snart, men bilder fra halloween osv:)

No comments: