Friday 30 October 2009

Prague with Dean!

So I went to Prague:D
Tok meg mange timer med reise og flyplass soving, tung bag, maaaaaaasse venting og dårlig søvn, men endelig kom jeg på flyplassen i Praha:) Der stod Dean med 3 nydelige roser og ventet på med <3
Vi drog til herberget vi skulle bo på og la fra oss sakene og tok en tur rundt Praha. Vi gikk til John Lennon veggen og skrev navna våres på, og tegnet en hengenøkkel (siden vi ikke hadde en ekte en) med navna våres på på kjærlighetsbroen (totally cheesy right, I just loved it^^)
I løpet av uka var vi på guida tour som var skikkelig morsom, pub crawl, og til diverse klubber, mindre klibber, og noen søte lokale barer. Vi var og på kino og såg District 9, om var en utrolig dårlig film, som begge er enige i. I slutten av uka ble jeg seff sjuk, og nå som jeg er hjemme i Skottland og har vert hos legen er jeg senge liggende med med 4 forskjellige medisiner de neste 4-6 dagene. Feber, hoste, øreinfeksjon, kvalme, svimmelhet, tetthet, kaldsvette- bare for å nevne noe utenom virusinfeksjonen! føler rett og slett som om jeg holder på å dø... Utsettelse på stil og universitets arbeiding og streng beskjed om ingen halloween feiring (annet en at jeg får lov å gå på rock nighten på tirsdag så lenge jeg ikke drikker) og jeg føler ikke helt for det heller. Orker så vidt å ligge å see filmer heller. Har bare lyst å dra hjem til Norge, heldigvis har jeg gode leilighetboere som lager meg suppe og te.
Savner Dean skikkelig og. Kose tigeren min er ikke tilbake før nyttår:( Men jeg ble bedt i farens bryllup i Januar og jeg har bedt han med til Norge så vi får da se:D
Masse smitte-fri-internett klemmer <3

No comments: