Friday 1 May 2009

Shera???

Okii...
Saa! Tiden flyr og jeg har helt glemt at jeg ha en blogg!
Jeg har festa, vert i Noreg, faatt flere venner, og masse tull!
Siste Rock Night var konge! (Foelg med paa facebook opdateringer folkens)
Fikk vite at storebror Espen skal bli pappa igjen :D SWEET!
I gaar drog jeg og Kat (som jeg skal bo med til neste Uni aar) og motte Laure som vi skal bo med (jeg for foerste gang). Det var KONGE! Leiligheten er lekker :D KOM PAA BESOK!!!
Oh GUD! Mange ting som skjer.
Norge fra 24. Mai, jobbe i Kongsberg fra 30. Mai. Download FESTIVAL!!! Jobe mere, 3 uker fri i begynnelsen av Juli, og saa 2 uker paa jobb. Saa tilbake til Skottland, saa paa Bloodstock! Og saa til London:D WEE!!!
Mulig jeg tar lappen og kjoerer en tur til Berrrgen:D
Luve yah all! (Hyper:D)

No comments: